Ta strona www używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy dostosować stronę do twoich potrzeb.
W każdej chwili masz możliwość zablokowania plików cookies w swojej przeglądarce. Dowiedz się jak to zrobić OK. Rozumiem
Kupieckie Domy Towarowe KDT
Strefa kupca

Poradnik kupca

Jak wyselekcjonować najlepszych dostawców

Wybór dostawcy usług jest czymś, co robimy regularnie, czasem nawet o tym nie wiedząc. Jako właściciele lokalu dobieramy fachowców od remontów, dostawców usług telefonicznych, firmy ochroniarskie do zabezpieczenia naszego mienia, agentów ubezpieczeniowych, itp. Możliwości są tysiące. Wiele z tych firmy świadczy usługi także dla naszych przedsiębiorstw. Gdy chcemy zaoszczędzić każdy grosz, bez konieczności rezygnacji z usługi, ważne jest, aby nasz wybór był starannie przemyślany pod względem tego, kto będzie świadczyć te usługi dla nas.

Czytaj więcej: Jak wyselekcjonować najlepszych dostawców

Zasady budowania biznes planu

Określenie rozmiaru rynku, na którym będziemy działać

Kiedy przygotowujemy się do rozpoczęcia, poszerzenia lub zmiany profilu działalności, musimy zacząć od określenia rozmiarów rynku, na którym będziemy działać. Jeśli zajmujemy się sprzedażą ubrań musimy wziąć pod uwagę zarówno wielkość rynku, jak i wielkość konkurencji.

Czytaj więcej: Zasady budowania biznes planu

Made in KDT. Dlaczego marka spółki jest tak ważna?

Marka to wizerunek produktu na rynku. Osoby zaangażowane w życie marki dążą do rozwoju i dostosowania oczekiwań i doświadczenia tworząc wrażenie, że marki związane z produktem lub usługą mają pewne cechy lub właściwości, które sprawiają, że są one specjalne lub wyjątkowe. Marka jest jednym z najcenniejszych elementów i tematów reklamy, gdyż pokazuje, co właściciel marki jest w stanie zaoferować na rynku.

Czytaj więcej: Made in KDT. Dlaczego marka spółki jest tak ważna?

Reklama w mikrofirmie cz.3 - wizytówki

Każda firma odnosząca sukces na rynku korzysta z jakiejś formy promocji, wpływając nią na klientów. Promowanie działalności dąży do zwiększenia widoczności firmy, co dodaje wiarygodności oraz poprawia wizerunek.

Czytaj więcej: Reklama w mikrofirmie cz.3 - wizytówki

Reklama w mikrofirmie cz.2

„Biznes ma dwie i tylko dwie podstawowe funkcje: marketing i innowację. Reszta to koszty” - mawiał Peter Drucker, guru światowego zarządzania, którego książki i wykłady zrewolucjonizowały rynek.


Czytaj więcej: Reklama w mikrofirmie cz.2

Tak, chcę otrzymywać maile z bieżącymi informacjami!

strony internetowe warszawa